Tipo Producción |
Título |
Autor |
Año de Producción |
DOI |
Revista |
Fuente |
Cuartil de ScimagoJR o JCR* |
Artículo en revista científica
|
Stacking ensemble learning model for predict anxiety level in university students using balancing methods
|
Daza A.
|
2023
|
10.1016/J.IMU.2023.101340
|
Informatics in Medicine Unlocked
|
|
2023: No disponible**, 2020: Q3
|
Artículo en revista científica
|
Infinite shear rate viscosity of cross model over Riga plate with entropy generation and melting process: A numerical Keller box approach
|
Darvesh A.
|
2023
|
10.1016/J.RINENG.2023.100942
|
Results in Engineering
|
|
2023: No disponible**, 2020: Q2
|
Journal - Article
|
Sustainability of Informal Artisanal Mining in the Peruvian Andean Region
|
Valle Diaz, Felipe Rafael | Apaza-Apaza, Oscar | Ivan Rodriguez-Peceros, Rosmel | Huaman-Cuya, Alfredo | Felipe Valle-Sheron, Juan | Virgilio Luque-Rivera, Jesus | Vidal Davila-Ignacio, Carlos | Chaccara-Huachaca, Hermenegildo
|
2023
|
10.3390/SU152115586
|
SUSTAINABILITY
|
|
2023: No disponible**, 2020: Q2
|
Artículo en revista científica
|
University and sustainable development: From the confrontation of paradigms.
|
Cerna J.M.R.
|
2023
|
10.5281/ZENODO.8274263
|
Encuentros (Maracaibo)
|
|
S/C***
|
Journal - Article
|
A Look at Vygotsky's Sociocultural Theory (SCT): The Effectiveness of Scaffolding Method on EFL Learners' Speaking Achievement
|
Sarmiento-Campos, Noemi-Victoria | Lazaro-Guillermo, Juan Carlos | Silvera-Alarcon, Edwin-Neil | Cuellar-Quispe, Sergio | Huaman-Romani, Yersi-Luis | Apaza, Oscar Apaza | Sorkheh, Abdolsatar
|
2022
|
10.1155/2022/3514892
|
EDUCATION RESEARCH INTERNATIONAL
|
|
S/C***
|
Artículo en revista científica
|
A Look at Vygotskys Sociocultural Theory (SCT): The Effectiveness of Scaffolding Method on EFL Learners Speaking Achievement
|
Sarmiento-Campos N.V.
|
2022
|
10.1155/2022/3514892
|
Education Research International
|
|
Q3
|
Artículo en revista científica
|
Perspectives of the Challenges of Information and Communication Technology in Higher Education: Teachers Case.
|
Huaman-Romani Y.L.
|
2022
|
10.46338/IJETAE0622_16
|
International Journal of Emerging Technology and Advanced Engineering
|
|
Q4
|
Artículo en revista científica
|
Entrepreneurial competencies of students from productive technical education centres in Peru
|
Herrera-Gutiérrez C.
|
2022
|
|
World Transactions on Engineering and Technology Education
|
|
Q2
|
* Sólo se presentan los cuartiles para la producción tipo artículos y review.
** Cuartil no disponible para el año de la publicación.
*** La revista no tiene cuartil en el año de la publicación.