Tipo Producción |
Título |
Autor |
Año de Producción |
DOI |
Revista |
Fuente |
Cuartil de ScimagoJR o JCR* |
Artículo en revista científica
|
Didactic representations on the teaching of science: meanings assigned by Peruvian teachers
|
Gonzales-Miñán M.
|
2024
|
10.1590/S1413-24782024290095
|
Revista Brasileira de Educacao
|
|
2024: No disponible**, 2020: Q3
|
Artículo en revista científica
|
Evaluative perspectives of Science teachers in secondary education institutions: a case study
|
Gonzales-Miñán M.
|
2024
|
10.5212/PRAXEDUC.V.19.22606.069
|
Praxis Educativa
|
|
2024: No disponible**, 2020: Q3
|
Artículo en revista científica
|
Research on digital culture in Peruvian universities: Productivity, knowledge, potentials and challenges
|
Turpo-Gebera O.
|
2023
|
10.31876/RCS.V29I.40469
|
Revista de Ciencias Sociales
|
|
2023: No disponible**, 2020: Q3
|
Artículo en revista científica
|
Didactic Interactions in Blended Learning: Dynamics of Knowledge Construction
|
Turpo-Gebera O.
|
2023
|
10.37467/REVHUMAN.V21.5082
|
Human Review. International Humanities Review / Revista Internacional de Humanidades
|
|
S/C***
|
Journal-article
|
Interacciones didácticas en el blended learning: dinámicas de construcción del conocimiento
|
|
2023
|
10.37467/REVHUMAN.V21.5082
|
|
Crossref a través de ORCID
|
|
Book Chapter
|
Scenarios for training researchers in education: A case study
|
Turpo-Gebera O.
|
2021
|
|
|
|
|
Review
|
University Research on Blended Learning in Peru: Fields of Knowledge and Methodological Trends
|
Turpo-Gebera, Osbaldo
|
2020
|
10.15517/revedu.v44i2.40743
|
Revista Educacion
|
|
S/C***
|
Artículo en revista científica
|
Formative research at the university: Meanings conferred by faculty at an Education Department
|
Turpo-Gebera O.
|
2020
|
10.1590/S1678-4634202046215876
|
Educacao e Pesquisa
|
|
Q3
|
Artículo en revista científica
|
The self-perception of media competence and its relationship with the sociodemographic variables of the teaching staff of three educational institutions located in Lima
|
Del Carmen Gonzales Miñán M.
|
2020
|
10.17811/RIFIE.49.2.2020.103-11
|
Aula Abierta
|
|
Q3
|
Article
|
Teaching Feelings Assigned to the Teaching of Formative Research in an Education Faculty
|
Turpo Gebera, Osbaldo
|
2020
|
10.20511/pyr2020.v8n3.326
|
Propositos y Representaciones
|
|
S/C***
|
Article
|
The teaching of science in basic education: teaching representations of teachers
|
Turpo-Gebera, Osbaldo
|
2020
|
10.30827/publicaciones.v50i2.13953
|
Revista Publicaciones
|
|
S/C***
|
Review
|
The teaching of science in basic education: Teaching representations of teachers
|
Turpo-Gebera O.
|
2020
|
10.30827/publicaciones.v50i2.13953
|
Publicaciones de la Facultad de Educacion y Humanidades del Campus de Melilla
|
|
Q3
|
Artículo en revista científica
|
Influence of cinema in the identity construction of teachers in service
|
del Carmen G.M.M.
|
2020
|
|
Revista de Ciencias Sociales
|
|
Q3
|
Article
|
Sentidos docentes asignados a la enseñanza de la investigación formativa en una facultad de educación
|
Turpo Gebera, Osbaldo
|
2020
|
|
|
|
No Aplica
|
Artículo en revista científica
|
Communication for development in the university theses of Peru: Towards a disciplinary cartography
|
Turpo-Gebera O.
|
2019
|
|
Revista de Ciencias Sociales
|
|
Q3
|
Artículo en revista científica
|
State of knowledge and perspectives of blended learning research in peru
|
Turpo-Gebera O.
|
2019
|
|
RISTI - Revista Iberica de Sistemas e Tecnologias de Informacao
|
|
Q4
|
Artículo en revista científica
|
Construction of the Collective Teaching Self-Efficacy Scale for university teaching staff
|
Gonzales Miñán M.D.C.
|
2018
|
|
Espacios (discontinued)
|
|
Q3
|
Article
|
Percepción de la Autoeficacia Docente Colectiva en el Profesorado de una Universidad Pública Española
|
Gonzales Miñán, Milagros del Carmen
|
2018
|
|
|
|
No Aplica
|
Conference Paper
|
Perception of collective teaching self-efficacy in the professorate of a Spanish public university
|
del Carmen Gonzales Miñán M.
|
2018
|
|
CEUR Workshop Proceedings
|
|
No Aplica
|
Artículo en revista científica
|
Influence of collective self-efficacy on university teachers
|
Gonzales Miñán M.
|
2013
|
10.5093/ed2013a2
|
Psicologia Educativa
|
|
2013: No disponible**, 2020: Q3
|
Journal-article
|
La Responsabilidad Social Universitaria. El papel de la Educación Superior en la Formación de Profesionales Responsables con la Sociedad (Parte I).
|
|
2013
|
|
|
Milagros del Carmen Gonzales Miñán a través de ORCID
|
|
Journal-article
|
La Responsabilidad Social Universitaria. El papel de la Educación Superior en la Formación de Profesionales Responsables con la Sociedad (Parte II).
|
|
2013
|
|
|
Milagros del Carmen Gonzales Miñán a través de ORCID
|
|
Journal-article
|
La influencia de la autoeficacia docente del profesorado universitario en la calidad de la enseñanza en el Espacio Europeo de Educación Superior
|
|
2012
|
|
|
Milagros del Carmen Gonzales Miñán a través de ORCID
|
|