Tipo Producción |
Título |
Autor |
Año de Producción |
DOI |
Revista |
Fuente |
Cuartil de ScimagoJR o JCR* |
Artículo en revista científica
|
Impulse buying behaviour in omnichannel retail: an approach through the stimulus-organism-response theory
|
Pereira M.L.
|
2023
|
10.1108/IJRDM-09-2021-0394
|
International Journal of Retail and Distribution Management
|
|
2023: No disponible**, 2020: Q1
|
Artículo en revista científica
|
The effect of causal attribution on a service failure model
|
Isabella G.
|
2022
|
10.1590/S0034-759020220601X
|
RAE Revista de Administracao de Empresas
|
|
Q3
|
Review
|
Fintechs and Institutions: A Systematic Literature Review and Future Research Agenda
|
Tello-Gamarra J.
|
2022
|
10.3390/JTAER17020038
|
Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research
|
|
2022: No disponible**, 2020: Q2
|
Artículo en revista científica
|
An international market segmentation model based on susceptibility to global consumer culture
|
Hernani-Merino M.
|
2021
|
10.1108/CCSM-04-2019-0081
|
Cross Cultural and Strategic Management
|
|
Q1
|
Conference Paper
|
Global Brand Perception Based on Social Prestige, Credibility and Social Responsibility: A Clustering Approach
|
Medina-Rodríguez R.
|
2020
|
10.1007/978-3-030-46140-9_25
|
Communications in Computer and Information Science
|
|
No Aplica
|
Artículo en revista científica
|
Evidence of transactional capability in two different countries
|
Hernani-Merino M.
|
2019
|
10.1108/EBR-12-2017-0242
|
European Business Review
|
|
Q1
|
JOURNAL_ARTICLE
|
Recovery satisfaction construct and construct-related: Assessment measurement from item response theory
|
|
2019
|
10.21678/jb.2019.1137
|
|
Crossref a través de ORCID
|
|
CONFERENCE_PAPER
|
Antecedents and Consequences of Customer Inspiration: An Empirical Study in the Context of Electronic Devices
|
|
2019
|
|
|
Martin Hernani-Merino a través de ORCID
|
|
CONFERENCE_PAPER
|
Factores que influyen a las empresas Born Global de economías emergentes en el logro de una internacionalización temprana
|
|
2019
|
|
|
Martin Hernani-Merino a través de ORCID
|
|
CONFERENCE_PAPER
|
Los Elementos Visuales del Etiquetado Frontal Nutricional: Un Estudio Exploratorio en el Contexto Peruano
|
|
2019
|
|
|
Martin Hernani-Merino a través de ORCID
|
|
Artículo en revista científica
|
Theory of planned behavior applied to fish consumption in modern Metropolitan Lima
|
Higuchi A.
|
2017
|
10.1590/1678-457X.17516
|
Food Science and Technology
|
|
Q2
|
Artículo en revista científica
|
Transaction capability: Evidence from the peruvian financial system
|
Tello-Gamarra J.
|
2017
|
10.1590/S0034-759020170104
|
RAE Revista de Administracao de Empresas
|
|
Q3
|
JOURNAL_ARTICLE
|
Marcas globales: una perspectiva actual de su gestión
|
|
2016
|
|
|
Martin Hernani-Merino a través de ORCID
|
|
Artículo en revista científica
|
Modelo de suscetibilidade para a cultura de consumo global
|
Merino M.H.
|
2015
|
10.7819/RBGN.V17I57.2434
|
Revista Brasileira de Gestao de Negocios
|
|
Q3
|
JOURNAL_ARTICLE
|
Validation of Sustainable Development Practices Scale Using the Bayesian Approach to Item Response Theory
|
|
2014
|
|
|
Martin Hernani-Merino a través de ORCID
|
|
Artículo en revista científica
|
Validation Of sustainable development practices scale using the Bayesian approach to item response theory
|
Merino M.H.
|
2014
|
|
Trziste
|
|
Q3
|
JOURNAL_ARTICLE
|
Optimización del Protocolo Familiar para la Permanencia de las Empresas Familiares Peruanas sobre la Base del Entorno Familiar
|
|
2013
|
10.15603/1982-8756/roc.v9n18p197-218
|
|
Martin Hernani-Merino a través de ORCID
|
|
Artículo en revista científica
|
Perception about sustainable development of sme in Peru
|
Merino M.
|
2013
|
10.1590/S0034-75902013000300006
|
RAE Revista de Administracao de Empresas
|
|
Q3
|
Article
|
Percepción de la personalidad de una marca global y de valores: un estudio comparativo entre consumidores brasileños y peruanos
|
Hernani, Martín
|
2012
|
|
|
|
No Aplica
|
JOURNAL_ARTICLE
|
Classificação de modelos de resposta ao item policot̂omicos com aplicação ao marketing
|
|
2011
|
|
|
Martin Hernani-Merino a través de ORCID
|
|
JOURNAL_ARTICLE
|
Medición y determinantes del valor de marca en la perspectiva del consumidor
|
|
2008
|
|
|
Martin Hernani-Merino a través de ORCID
|
|
JOURNAL_ARTICLE
|
Percepción de la personalidad de una marca global y de valores: un estudio comparativo entre consumidores brasileños y peruanos
|
|
2008
|
|
|
Martin Hernani-Merino a través de ORCID
|
|